Jak jsem uvízl v Londýně

Před několika měsíci jsem zůstal trčet v Londýně, protože kvůli mraku sopečného popela byla zrušena většina letů v Evropě.

Vyslyšené prosby

Za několik dní, když se letecký provoz obnovil, jsem se pokusil můj let znovu zamluvit, ale bylo to mnohem obtížnější, než jsem čekal. Číslo zákaznického servisu bylo stále obsazené a po krátké chvíli se spojení stejně přerušilo a tak jsem byl úplně bezradný.

Nakonec jsem sehnal jiné číslo, ale i to bylo obsazené.

Pomodlil jsem se kartičku dona Álvara a poprosil jsem ho, aby se tento problém co nejrychleji vyřešil. Vrátil jsem se k psacímu stolu, prohledával jsem webovou stránku letecké společnosti a našel číslo, kterého jsem si dříve nevšiml. I když jsem měl zato, že toto číslo není určené pro problémy mého typu, zavolal jsem na něj a všechno šlo jako po másle. Žena na druhém konci mi okamžitě nabídla letenku na druhý den. V den letu, při cestě na letiště, jsem narazil na další obtíže: londýnské metro bylo částečně vyřazené z provozu kvůli údržbě a naneštěstí zrovna ta linka, kterou jsem chtěl použít.

Hodně jsem znervózněl, protože mi nezbývalo mnoho času, a ze zkušenosti jsem věděl, že jiná trasa bude znamenat velké zpoždění. Znovu jsem poprosil o pomoc dona Álvara. Nakonec alternativní cesta fungovala bezvadně a na letiště jsem přijel včas. Mnohé díky, done Álvaro, za pomoc!

O.J. (Finsko)